GamesCriticsAlexandruSusPhoto

GamesCriticsAlexandruSusPhoto

luni, 3 ianuarie 2011

Assassin's Creed 2

Salut!

Am citit in revista mea preferata, Level ca se va lansa Assassin's Creed3
Desi a aparut deja Assassin's Creed brother hood nu ma prea dau in vant sa le iau

ma gandesc ca ma jucam anu' trecut Assassin's Creed2 fara sa ma opresc si doar intr-o saptamana am ajuns foarte departe in joc unde mai aveam decat 2 misiuni desi nu am continuat si m-am mai jucat si altceva de abea astept sa ma joc din nou ca sa continui sa ii refac memoriile de mult pierdute lui ezio personajul principal
memoriile sunt refacute de cineva care mi se pare nu stiu sigur ca intr-o viata anterioara a fost Ezio si acel om este Desmond Miles. Jocul este un fel de RPG avanda in vedere ca iti cumperi armuri cu bani care iti faci si iti cumperi arme dar mie mi se pare mai mult un fel de Prototype medieval ma rog eu zic ca Assassin's Creed2 e mai bun decat jocul Prototype ma rog acum nu vorbim de Prototype

Ezio Auditore De La Firenze este tot numele lui Ezio Ezio este fiul assassinului din
Assassin's Creed1 si avand in vedere ca tatal lui era assassin l-au capturat pe tatal lui dupa asta Ezio s-a dus sa vorbeasca cu tatal lui la inchisoare. Tatal lui i-a spus unde isi tinea imbracamintea si armele

cand era sa-l spanzure pe tatal lui Ezio si fratele mai mare a lui Ezio si fratele mai mic au fost spanzurati si ei Ezio a strigat dar garzile lau dat in spate mai mult nu imi mai amintesc din inceput decat ca la inceputul jocului inainte de taote astea dupa ce te-ai nascut trebuie sa dai din taste sati misti capul si mebrele dpa aia faceai o cursa cu fratele tau si trebuia sa castigi

pe parcursul jocului devii tot mai cautat iti iei arme noi armuri noi
ca sa devii incognito adica ascuns trebuia sa rupi afise si mai multe lucruri am uitat despre celalalye sa revenim si pe parcursul jocului omorai mai bine zis asasinai tot felul de persoane importantwe ca sa afli cum sa ajungi la principalul faptas al mortii tatalui tau jocul devine din ce in cde mai greu pe parcurs
la sfarsit il vei asasina pe faptas si te scot din aparatul "Anymus" care iti refacea memoriile ca tot vorbim de Anymus La inceput esti on dormitor in realitate cand esti Desmond Miles nu esti in Anymus in lumea medievala si te invita sa teeci pe Anymus cam atunci mi se pare ca incepe jocul si te nasti (in Anymus)
dupa ce faci cateva msiuni p-acolo suna alarma in realitate si trebuie sa scapi

dupa ce ajungi la al doilea sediu poti sa continui sa refaci memoriile

mai dupa ce l-a spanzurat pe tatal tau il intalniti pe Leonardo Da-Vinci un vechi prieten al familiei tale el devine partenerul tau siti conbstuieste arma aceea care tio pui la mana si can zgudui mana iese un cutit din asa zisa bratara mai bine zis ti-o repara mai tarziu pe la sfarsit o sati upgradezi(actualizezi pe romana) arma
si o sa ai cutite la ambele maini si mai tarziu o sa ai cutite cu otrava mai tarziu dupa asta o sa ai un pistol la mana dreapta o sa apara si bombele mai bien zis grenadele cu fum care o sa te ajute sa scapi pe mine ma uimit miscarea cum sareai de pe lemn pe lemn cum urcai pe cladiri cum scapai in carutele cu fan

a da

dupa ce primesti acea "bratara" prima oara o sa te antrenezi mai pe la sfarsit o sa inveti niste trucuri super

ca de exemplu

cand esti intro caruta cu fan ascuns si trege un gardian pe langa tine:

iesi putin cu mana ii bagi cutitul de la "bratara" in gat si i bagi in caruta si apoi daca vrei iesi



















acum daca vreti intrati pe youtube si cautati: Assassin's Creed 2
si uitati-va cat de bun este acest joc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu